Over je aanmelding

Aanmelden is eigenlijk heel eenvouding. Jij stuurt ons je aanmelding voor een activiteit, wij bevestigen jou je deelname. Op de dag van de activiteit ben jij onze gast, we rekenen af en jij hebt een fijne dag.

We zijn best wel een beetje verdrietig dat we na zes jaar genoodzaakt zijn om die eenvoudige gang van zaken te moeten wijzigen. Als mensen zich aanmelden, dan rekenen we op hen. Dat rekenen heeft niet alleen met het samenstellen van de gastenlijst te maken, maar ook met het organiseren van de dag. Bij voldoende aanmeldingen kan de gage van de spreker betaald worden, kunnen we de Schaapshoeve voor je warm stoken en schoon houden, maken we de tuin netjes, is er wc papier en zo nog meer van die gebruikelijke huishoudelijke aangelegenheden. Als iemand (of meer iemanden) vergeet te komen, snap je wel dat dat rekensommetje niet meer rond komt. Beginnend bij de gage van de spreker...

Met ingang van mei 2017 zullen we na ontvangst van je aanmelding voor activiteiten het volgende doen:

  • Allereerst zijn we blij dat je (weer) komt!
  • We sturen je een brief waarin we een beetje streng zullen doen over ‘je plaats is definitief gereserveerd als je betaald hebt’
  • We doen nog een beetje strenger dat - net als bij een popconcert, tentoonstelling, bioscoopkaartje of museumentree - je bedrag niet teruggestort wordt als je niet kunt komen (maar je mag wel een vervanger sturen hoor!)
  • We wachten op jouw betaling en sturen dan de definitieve bevestiging

We hopen op jullie begrip voor deze situatie.
We zullen er zelf ook nog erg aan moeten wennen.

Mocht je vragen, opmerkingen of uitzonderingen hebben (want zoals je weet, willen we met onze activiteiten bereikbaar blijven voor elke situatie en elke portemonnee), aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Hartelijke groet
De Schaapshoeve
Jack Peters & Carin Wennink